ЖАРНАМАНЫ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ АУДАРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ (сыртқы жарнама негізінде)

Автор(лар)

  • С.Н. Тұрғалы Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PHILS.2020.58.3.009

Кілт сөздер:

жарнама, аударма, қазақ тілі, сыртқы жарнама, қателер

Аннотация

Бұл мақалада жарнама жайында қалыптасқан түсініктер, жарнаманың  қазіргі жағдайы, сауатты аударманың жасалу тәртібі, сыртқы жарнамалардың қазақ тіліне аудару мәселелері мен оны жариялауға арналған талаптары жайында айтылады. Сыртқы жарнаманы аудару барысында жиі кездесетін қателіктер және оларды түзету жолдары берілген.

Автор биографиясы

С.Н. Тұрғалы, Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ

12к. магистранты, мамандығы «6М056– Аударма ісі, ілеспе аударма»

Жүктеулер

Жарияланған

2020-09-25

Жоба

Раздел

Статьи