УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖАЗУ ӘДІСТЕРІН ЭКСПЕРИМЕНТ АРҚЫЛЫ ТЕСТІЛЕУ

Автор(лар)

  • Турганбаева Т.Т. Казахский национальный женский педагогический университет

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PHILS.2024.3.74.026

Кілт сөздер:

шығармашылық жазу, біліктердің қалыптасуы, LAD, шығармашылық, критикалық ойлау, тілді меңгеру, тілді үйрену, шет тілін оқыту

Аннотация

Мақалада университеттің шет тілі сабақтары жағдайында шығармашылық жазу әдістерін интеграциялаудың тиімділігін бағалау мәселесі қарастырылған. Негізгі мақсат – шет тілін оқытуда шығармашылық жазу әдістерін қолданудың шарттары мен нәтижелерін және олардың тілді меңгеру процестеріне әсерін зерттеу. Бірінші тілді меңгеру бойынша Ноам Хомскийдің және екінші тілді меңгеру бойынша Стивен Крашеннің теорияларын зерттей отырып, бұл зерттеу шығармашылық жазудың тіл үйренуге әсерін зерттеуге эксперименттік тәсілді қолданады.

Қарама-қарсы, сипаттамалық және салыстырмалы әдістерді қолдана отырып, зерттеу тіл меңгеру деңгейінің орта деңгейден жоғары деңгейге дейінгі әртүрлі деңгейлерінде шығармашылық жазудың негізгі рөлін ашады. Студенттер, әсіресе, осы кезеңдердегі дәстүрлі академиялық жазудан тыс лингвистикалық экспрессияға деген қажеттіліктің артқанын көрсетеді.

Сонымен қатар, мақала шығармашылық жазумен байланысты әр түрлі іс-әрекет түрлерін жіктейді және зерттейді, олардың ықтимал нәтижелерін айқындайды. Бұл зерттеудің эксперименттік аспектісі – университеттердегі шет тілі сабақтарында шығармашылық жазу әдістерін қолдану, ол болса үміт берер нәтижелерге әкелді. Бұл тәжірибе арқылы студенттер белсенділік танытты және тілде шығармашылықпен жеткізу қабілеттері артты.

Бұл мақаланың ғылыми жаңалығы жергілікті білім беру зерттеулерінде салыстырмалы түрде аз зерттелген тақырыптың шет тілін меңгеру мен шығармашылық жазу арасындағы байланысты бірегей зерттеуінде жатыр. Қазақстанның жоғары оқу орындарында шетел тілін оқыту тәжірибесінде әлі кең таралмаған әдістемені жан-жақты талдап, жүйелеуден теориялық мәні шығады. Зерттеудің практикалық өзектілігі білім беру және ғылыми салаларға таралып, мұғалімдерге де, зерттеушілерге де құнды түсініктер береді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-09-27

Жоба

Раздел

Статьи