АҚПАРАТТЫ ЖЕТКІЗУ МЕН БЕЙНЕЛЕУДЕГІ МЕДИАМӘТІННІҢ РӨЛІ ЖӘНЕ АУДАРМА

Автор(лар)

  • Зырянов В.К.1, Смагулова М.М.2 Абылай хан атындағы ҚазХҚ және ӘТУ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PHILS.2020.59.4.004

Кілт сөздер:

медиамәтін, бұқаралық (көпшілік) коммуникациялар, Ғаламтор, PR, БАҚ, ақпарат, аударма

Аннотация

Мақала аударма сапасына әсер ететін лингвистикалық кеңістіктегі динамикалық өзгерістерді көрсететін «медиа мәтін» жалпылау тұжырымдамасының айрықша ерекшеліктерін талдауға арналған. Медиа мәтін түрлері, оның отандық және ресейлік БАҚ-тағы қызмет ерекшеліктері қарастырылады: тарату арналары, функционалды-жанрлық тип, мәтіннің институционалдық типі, тақырыптық доминант. Телевизиялық мәтіндердің, Интернет мәтіндерінің, газет мәтіндерінің ерекшеліктерін талдау жүргізіледі.      

Автор биографиясы

Зырянов В.К.1, Смагулова М.М.2, Абылай хан атындағы ҚазХҚ және ӘТУ

1 магистр, шет тілдер сөйлеу тәжірибесі кафедрасының оқытушысы,

2 магистр, шет тілдер сөйлеу тәжірибесі кафедрасының оқытушысы

Жүктеулер

Жарияланған

2021-05-19

Жоба

Раздел

Статьи