АҚПАРАТТЫ ЖЕТКІЗУ МЕН БЕЙНЕЛЕУДЕГІ МЕДИАМӘТІННІҢ РӨЛІ ЖӘНЕ АУДАРМА
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PHILS.2020.59.4.004Кілт сөздер:
медиамәтін, бұқаралық (көпшілік) коммуникациялар, Ғаламтор, PR, БАҚ, ақпарат, аудармаАннотация
Мақала аударма сапасына әсер ететін лингвистикалық кеңістіктегі динамикалық өзгерістерді көрсететін «медиа мәтін» жалпылау тұжырымдамасының айрықша ерекшеліктерін талдауға арналған. Медиа мәтін түрлері, оның отандық және ресейлік БАҚ-тағы қызмет ерекшеліктері қарастырылады: тарату арналары, функционалды-жанрлық тип, мәтіннің институционалдық типі, тақырыптық доминант. Телевизиялық мәтіндердің, Интернет мәтіндерінің, газет мәтіндерінің ерекшеліктерін талдау жүргізіледі.