ОНЛАЙН ШЕТЕЛ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚОБАЛЖУДЫҢ ПАЙДА БОЛУ СЕБЕПТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PHILS.2022.66.3.024Кілт сөздер:
шет тілін меңгерудегі қобалжу, тілдік аспектідегі қобалжу, тіл үйрену, ситуациялық үрей, қашықтықтан оқыту, жеке қобалжу, онлайн оқыту, шет тілін меңгеруАннотация
Мақалада онлайн шет тілі сабақтарында қобалжудың пайда болу құбылысы мен себептері қарастырылады. Мақаланың мақсаты-сұрақ пен бағалауға психолингвистикалық тұрғыдан әртүрлі зерттеу тәсілдерінің динамикасын бақылау және пилоттық эксперименттің деректерін талдау. Әр түрлі эмоциялар концентрация деңгейіне әсер етуі мүмкін деп саналады. Ми алаңдаушылықтың жоғары деңгейі кезінде өз функцияларын блоктайды. Қобалждың жоғары деңгейіне бейім студенттер тіл үйрену процесіне теріс әсер етуі мүмкін. Жұмыстың практикалық маңыздылығы-шет тілі сабақтарында аз уайымға ықпал ететін әдістерді жасауға көмектесу. Мақалада магистратура мен бакалавриаттың 1 курс студенттерінің шет тілін меңгерудегі қобалжу дәрежесін анықтайтын FLCAS шкаласын қолдана отырып, пилоттық эксперименттің нәтижелері келтірілген. Зерттеуге барлығы онлайн оқитын 131 студент қатысты. FLCAS 33 ұпайдың әрқайсысы бойынша ұпай жинау арқылы адамның қобалжуға бейімділік деңгейін өлшейді (минимум 33; максимум 165). FLCAS сауалнамасының әр сұрағы Лайкерт шкаласы бойынша бағаланады. Балл неғұрлым жоғары болса, студенттің қобалжуы соғұрлым жоғары болып табылады . Спилбергтің сауалнамасы оқушылардың қобалжуының : жағдайлық немесе жеке сипаттама түрлерін анықтау үшін қолданылды . Зерттеу жұмысы көрсеткендей, құбылыс лингвистикалық-психологиялық контекстпен шектелмейді, оны педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық және психолингвистикалық факторлар кешенінде қарастырған жөн.