УНИВЕРСИТЕТ ВЕБ-САЙТТАРЫНЫҢ ТАРТЫМДЫ ӘЛЕУЕТІ

Автор(лар)

  • Талыбова Я.С. КРУ им.А.Байтурсынова
  • Монгилева Н.В. КРУ им.А.Байтурсынова

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PHILS.2022.67.4.015

Кілт сөздер:

дискурс, тартымдылық, тартушылар, университет веб-сайттары, веб-беттер, тартымдылық құралы, әсер ету, университет бейнесі

Аннотация

Қазіргі заманғы әлемдік үрдістердің бірі білім беру саласын қызмет көрсету саласы ретінде дамыту болып табылады, бұл білім беруді маркетизациялау саясатының бір бөлігі болып табылады. Университеттер арасындағы бәсекелестік университеттерді тиімді, инновациялық және бастамашыл болуға итермелейді. Сонымен, университеттердің веб-сайттары білім беру саласындағы маркетингтік құралдардың бірі болып табылады. Бұл мақаланың мақсаты-университеттің веб-сайтын тартымдылық құбылысының призмасы арқылы қарастыру. Кейбір зерттеушілердің көзқарасы бойынша "тартымдылық" ұғымының анықтамалары келтірілген. Үш университет – Стэнфорд университеті (АҚШ), Карлов университеті (Чехия), Пекин университеті (Қытай) веб–сайттарының материалында вербалды және вербалды емес құралдар арқылы тарту қасиетін өзектендіру тәсілдері талданады. Теориялық маңыздылығы, тарту құралдарын бөлу және сипаттау, сөйлеу әсерінің теориясы мен практикасына, функционалды прагмалингвистикаға, коммуникация теориясына, имиджологияға үлес қосуға мүмкіндік береді, сонымен қатар салыстырмалы тіл білімі мен мәдениаралық коммуникация теориясына маңызды бірқатар елеулі ережелерді тұжырымдайды. Зерттеуде университет веб-сайттарының ақпараттық мазмұнын ұйымдастыруда зерттеу мәселесін анықтау үшін қажет болатын жалпы ғылыми бақылау, талдау және синтез әдістері қолданылды, ал лингвистикалық және поликодты анықтаудағы дискурстық талдау әдісі ақпараттық функциямен қатар жүзеге асыруды білдіреді, мәтін авторларының коммуникативті ниеті және мақсатты аудиторияға оқу орнының оң имиджін ұсыну. Талдау көрсеткендей, тартымды әсер мақсатты аудиторияның назарын аударуға, сондай-ақ интернет қолданушыларының жаппай санасында университеттің оң имиджін қалыптастыруға ықпал етеді. Алынған нәтижелердің практикалық құндылығы-оларды білім беру саласындағы веб-сайттардың мазмұнын әзірлеу кезінде пайдалану мүмкіндігі.

Жүктеулер

Жарияланған

2022-12-29

Жоба

Раздел

Статьи