РЕСЕЙ ЖӘНЕ АМЕРИКАЛЫҚ БЛОГЕРЛЕРДІҢ ИНСТАГРАМ ПОСТТАРЫНДАҒЫ ЭМОДЗИЛЕРГЕ ТАЛДАУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PHILS.2023.70.3.012Кілт сөздер:
эмодзи, блог, мультимодальдылық, пунктуация, вербалды мәтін, вербалды емес сигналдар, интернет-коммуникация, мәдениетаралық коммуникацияАннотация
Соңғы бірнеше жылда эмодзилер үлкен қызығушылық тудырды. Зерттеушілер эмодзилерді әртүрлі тұрғыдан зерттейді. Дегенмен, біздің білуімізше, олардың қолданылу және ауызша мәтінмен және тыныс белгілерімен өзара әрекеттесуінің мәдени ерекшеліктерін ашуға әрекет жасалмады. Бұл мақала сандық және сапалық талдау арқылы ресейлік және американдық блогерлердің Instagram жазбаларындағы эмодзилерді зерттеуге бағытталған. Эмодзилерді қолданудағы елеулі ұқсастықтар мен айырмашылықтар анықталды. Екі мәдениеттегі де блогерлер ауызша хабарламаларды эмодзилермен толықтырады немесе қайталайды, әдетте ауызша мәтіннің мағынасына екпін беру немесе қайшы келу үшін эмодзилерді қолданбайды және көп нүктенің орнына сөйлемнің соңына қояды. Дегенмен, нәтижелер американдық блогерлер эмодзилерді ресейлік блогерлерге қарағанда азырақ пайдаланады деп көрсетеді. Сонымен қатар, вербалды емес белгілермен вербальды белгілерді толықтыру және ауыстыру үлгілері мәдени контекст әсер ететін өзгерістерді көрсетеді. Сондай-ақ ауызша хабарламадағы эмодзилердің орны мен тыныс белгілерімен әрекеттесу түріне қатысты ұлттық артықшылықтар анықталды. Біздің тұжырымдарымыздың теориялық маңыздылығы олардың вербалды емес құралдар теориясына, әсіресе жазбаша бейвербалды белгілерге қосқан үлесінде жатыр. Біздің қорытындыларымыз Интернетте мәтіндер жазатын L2 студенттеріне және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамытатын EFL мұғалімдеріне практикалық әсер етеді.
Инстаграмдағы түсініктемелерде эмодзилердің қолданылуын зерттейтін және деректерді олардың жазбалардағы қолданылуы туралы нәтижелермен салыстыратын қосымша зерттеулер жүргізу қажет болады.