ЖАРНАМА ТІЛІ ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ КОМПАНИЯЛАРДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАРНАМА СЛОГАНДАРЫНА ДИСКУРСИВТІ ТАЛДАУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PHILS.2020.59.4.001Кілт сөздер:
жарнама, мәтін, дискурсивті талдау, лексикалық бірліктер, Қазақстан, слоган, стилистикалық қолданыс, морфологиялық құрылымАннотация
Мақала жарнама мәтінінің тұжырымдамасы, оның ерекшеліктері, функциялары мен 21 ғасырдағы отандық өндірушілер шеңберіндегі жарнама мәтінінің дискурсивті талдауына арналған. Оларға лексикалық және морфологиялық ерекшеліктерімен сипатталатын слогандар (ұрандар), сонымен қатар, стилистикалық ерекшеліктері де кіреді. Зерттеу жұмыс барысында жарнама мәтінінде шешуші рөл атқаратын элементтер талданады. Жақсы қалыптасқан жарнамалық мәтінді жасау Отанымыз гүлденуінің негізгі көздерінің бірі болып табылады.