ЗАМАНАУИ ЖАРНАМА МӘТІНДЕР АУДАМАЛАРЫНЫҢ ЛИНГВОКОГНИТИВТІК СИПАТЫ

Автор(лар)

  • С.Н. Тұрғалы Абылай хан атындағы ҚазХҚ және ӘТУ
  • Б. Қапалбеков

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PHILS.2021.61.2.019

Кілт сөздер:

жарнама, жарнама тілі, аударма тәсілдері, адаптация, адекватты аударма

Аннотация

Мақалада жарнаманың заманауи түрлері және оларды аудару кезінде туындайтын мәселелер, сондай-ақ жарнамалық мәтіндерді аударудың тиімді жолдары қарастырылған. Зерттеу барысында түпнұсқа жарнама мәтіндеріне және олардың аудармаларына лингвокогнитивті тұрғыдан салыстырмалы талдау жасалды. Зерттеу нысандары - сыртқы жарнама және теледидардағы орыс және қазақ тілдеріндегі жарнамалық мәтіндер. Зерттеу нәтижесінде аударманың тиімді әдістері мен салыстырмалы балама түрлері ұсынылды.

Автор биографиясы

С.Н. Тұрғалы, Абылай хан атындағы ҚазХҚ және ӘТУ

12к. магистранты, мамандығы «6М056– Аударма ісі, ілеспе аударма», Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ

2филология ғылымдарының кандидаты, хатшы, Халықаралық «Қазақ тілі» қоғамы

Жүктеулер

Жарияланған

2021-06-30

Жоба

Раздел

Статьи