ГЕРМАНИКА ҚАЗАҚСТАНДА: КӨПТІЛДІК БІЛІМ ЖӘНЕ Ш.УАЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ НЕМІС ТІЛІН ОҚЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PHILS.2021.61.2.022Кілт сөздер:
тіл, көптілділік, білім, лингвистикалық құзыреттілік, қос тілділік, шет тіліАннотация
Бұл мақала көптілді білім беру жағдайында неміс тілін оқыту және осы саладағы мамандарды даярлау мәселелеріне арналған. Автор білім алушылардың шет тілі біліміне мотивациясы мен білім беру сапасын арттырудың оң тәжірибесі ретінде Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінде неміс тілі бөліміндегі студенттеріне сабақ беру барысында екі және көп тілді компоненттерінің қалыптасу бағыттарын қарастырады.