ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА EMI ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУ: ПРИНЦИПТЕРІ, КРИТЕРИЙЛЕРІ, МӘСЕЛЕЛЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PHILS.2023.70.3.026Кілт сөздер:
EMI әдістемесі, жоғары білім, ағылшын тілі ортасы, пәндік және тілдік дайындық, оқыту әдістемесі, шет тілін меңгеру, мамандандырылған курстар, ағылшын тілі бағдарламаларыАннотация
Бұл жұмыстың мақсаты жоғары оқу орындарында EMI әдістерін қолданудың принциптері мен критерийлерін сипаттау болып табылады. Бұл жұмыстың практикалық маңыздылығы университеттерде әртүрлі пәндерді ағылшын тілінде оқыту әдісі ретінде EMI (English Medium Instruction) негізгі мақсатын анықтау болып табылады. Оның ғылыми маңыздылығы EMI мен CLIL, ESP, EAP, EGAP және ESAT сияқты басқа ұқсас тәсілдер арасындағы айырмашылықтарды талдауда жатыр. Зерттеу әдістемесі Британдық Кеңес қолдаған Оксфорд университетінің есебін және еуропалық университеттердегі EMI енгізу тәжірибесі бойынша зерттеулерге сілтеме жасайтын басқа басылымдарды талдауға негізделген. Нақты императивті формаларды таңдауда ақпарат жинау, функционалдық және коммуникативті-прагматикалық талдауда корреляцияны орнатуда деректерді жинау, талдау және біріктіру үшін бақылау әдісі қолданылады. Осы зерттеудің сипаттамасы мен әдістемесі жоғары білім беру жүйесінде EMI қолданудың ағымдағы жағдайы туралы белгілі бір тұжырымдар жасауға және осындай тіл курстарын енгізуді қамтамасыз ету үшін қарастыруды және егжей-тегжейлі зерттеуді қажет ететін бірқатар мәселелерді анықтауға мүмкіндік береді. Қазақстан университеттерінде,яғни ағылшын тілі ана тілі болып табылмайтын елде оқу пәндерін ағылшын тілінде оқытудың көптеген мәселелері анықталды. Нәтижелердің практикалық маңыздылығы студенттердің ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгеруіне мүмкіндік беру үшін жоғары оқу орындарында ағылшын тілі бағдарламаларын жүйелеуде қолдануға болады. Осы зерттеудің талдауы мен нәтижелері халықаралық стандарттарға сәйкес пәндік тіл курстары мұғалімдерінің педагогикалық шеберлігін, оның ішінде ағылшын тілін меңгеру және оқытудың инновациялық әдістерін одан әрі арттыруға ықпал етуі мүмкін. Осындай мамандандырылған курстарды жүргізетін мұғалімдерге қойылатын ұсыныстар мен талаптар берілген.