ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БОЛАШАҚ ФИЛОЛОГТАРДЫҢ ШЕТТІЛДІК БІЛІМІНІҢ ҚҰЗЫРЕТТЕРІ

Автор(лар)

  • Кульгильдинова Т.Ә. Алихан Бокейхан унивеситет
  • Кадырова Г. Р.
  • Куребаева Г.А.
  • Мусатаева И.С.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PHILS.2024.73.2.019

Кілт сөздер:

тілдік білім, когнитивті-дискурсивті, интегративті-стратегиялық, ақпараттық-операциялық құзыреттілік, цифрлық трансформация, тілдік білім беруді жүзеге асыру, лингводидактикалық жағдайлар, шет тілді филологтарды даярлау, әдіснамалық тәсілдер

Аннотация

Мақала шет тілді филологтарды даярлаудың тілдік және цифрлық аспектілерін интеграциялау мәселелеріне арналған. Бұл мақалада цифрлық трансформация жағдайында болашақ филологтың тілдік білім берудің әдістемелік жүйесін жетілдіру мақсаты қойылған. Осыған байланысты тілдік білім ұғымын нақтылау және оларды цифрлық форматта өзектендіру үшін модель мазмұнына енетін құзыреттер құрамын таңдау міндеті анықталады. Бұл мақаланың негізі цифрлық трансформация жағдайында тілдік білім беруді жүзеге асыру мәселелері болды, сондықтан мақалада болашақ филологтың шеттілдік білімін цифрлық түсіну жағдайында күтілетін нәтижені анықтау үшін құзыреттерді жіктеу, оларды құрылымдау міндеттері шешіледі. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті жоғары білім беру стандартында (ҚР МЖМЖБС) негізгі құзыреттер ретінде білім беру бағдарламаларында тіркелген тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттері тіркеліп, топтастырылған. Аталған құжаттарды зерделеу және талдау негізінде тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырудың лингводидактикалық шарттары алынды, олардың құрылымында шетел тілді филологтарды даярлаудың тұжырымдамалық, процестік және нәтижелі аспектілерін беретін компоненттер бар. Зерттеудің құндылығы мынада: оқытудың әдістемелік жүйесі және ақпараттық-лингвистикалық құзыреттілік құрылымы тұжырымдамасы аясында шетел тілді филологты даярлау үшін маңызды құзыреттердің мәні ашылады: когнитивті-дискурсивті, интегративті-стратегиялық, ақпараттық-операциялық құзыреттілік. Бұл құзыреттіліктердің қалыптасуы студенттің ана және шет тілдерінің нормасы мен жүйесімен жұмыс істеу қабілетін, шет тіліндегі білім беру міндеттерінің тілдік, функционалдық, прагматикалық, семантикалық ерекшеліктерін қамтитын цифрлық платформалардың лингвистикалық кәсіби мүмкіндіктерін ескере отырып, күтілетін нәтижелерді терең түсінумен байланысты. Тілдік білім берудің ақпараттық-лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастырудың лингвистикалық-дидактикалық шарттары тілдерді оқыту тәжірибесінде оң нәтиже берді. Біз жұмыста ұсынған шеттілдік білім берудің әдістемелік жүйесін іске асыру моделі болашақ филологтардың когнитивті-дискурсивті, интегративті-стратегиялық, ақпараттық-операциялық құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи